Klantenpropositie
Organisatieontwikkeling
Klantenbeleving en een goed uitgewerkt dienstverleningsconcept zijn twee cruciale elementen van een succesvolle strategie.
Klantenbeleving verwijst naar de totale indruk en tevredenheid die klanten ervaren bij het interactieproces. Het gaat verder dan alleen de kwaliteit van een product of dienst, en omvat alle aspecten van de klantreis. Een positieve klantenbeleving is van onschatbare waarde. Het is essentieel om te begrijpen wat klanten willen en hoe ze zich voelen tijdens hun interactie met de organisatie. Het dienstverleningsconcept is het strategische raamwerk dat een organisatie hanteert om de gewenste klantenbeleving te bereiken. Dit omvat het definiëren van het dienstenaanbod.
Welke diensten vallen onder klantenpropositie?
Op zoek naar een manier om je dienstverleningsmodel te herwerken of een traject te starten rond klantenbeleving?
Dienstverleningsmodel
Naar een klantgerichte organisatie.
Klantbeleving
Analyseren en verbeteren van de ervaring bij jullie klanten.
Samen bekijken hoe we uw organisatie hoger kunnen doen springen?
Als je ons al bij voornaam kent is het makkelijk om ons te mailen via voornaam@poolstok.be. Onderaan deze pagina vind je een overzicht van de accountmanagers en de regio waarbinnen ze actief zijn.
Ken je ons (nog) niet? Stuur gerust een mail naar info@poolstok.be en we leren je graag kennen.