Crisismanagement
Navigeer snel en flexibel door de complexiteit van een crisissituatie.
Wat is Crisismanagement?
Onder ‘crisismanagement’ verstaan we het coördineren van acties, het communiceren met belanghebbenden en het bieden van psychologische en praktische ondersteuning aan medewerkers in de context van een crisissituatie waar schade dient te worden geëvalueerd, beheerst en hersteld.
Wat kan je verwachten?
-
Business continuïteitsplanning (BCP)
Continuïteit van bedrijfsvoering en dienstverlening bewaken;
-
Noodplanning
-
Identificeren oorzaak verstoring, evalueren van schade, ontwikkelen herstelplan en ondersteunen in uitvoering
-
Samenwerking en stakeholdermanagement
Samen bekijken hoe we uw organisatie hoger kunnen doen springen?
Als je ons al bij voornaam kent is het makkelijk om ons te mailen via voornaam@poolstok.be. Onderaan deze pagina vind je een overzicht van de accountmanagers en de regio waarbinnen ze actief zijn.
Ken je ons (nog) niet? Stuur gerust een mail naar info@poolstok.be en we leren je graag kennen.