Service:
Termen:
Algemeen

In 2017 hebben we het afscheid van Jobpunt Vlaanderen voorbereid. Het werd een fantastisch jaar, waarin we de basis legden voor onze nieuwe organisatie. We kijken nog een allerlaatste keer terug op onze 6 hoogtepunten van het voorbije jaar. Lees hieronder het jaarverslag met een terugblik op 2017 en een vooruitblik op 2018.

Het voorbije jaar was er één met een stijgende trend op verschillende gebieden. Onze klantenportefeuille is sterk uitgebreid. Zo hadden we op 31 december maar liefst 330 klanten in onze portefeuille. Wat betekent dat we de voorbije 2 jaar 80 nieuwe klanten binnenhaalden.

Ook de omzet steeg met meer dan 20% in 2017. 40% van de totale omzet haalden we uit opdrachten rond organisatieontwikkeling, net geen 30% is afkomstig van selecties.

We brachten maar liefst 2584 opdrachten tot een goed einde. 1381 opdrachten waren selectieopdrachten, 694 opdrachten kaderden in het gebied arbeidsmarktcommunicatie.